До Михайлівського ставка

Наш клас дружній. Завдяки наполегливій праці класного керівника Залюбовського Миколи Васильовича, який зумів сформувати класний колектив, ми уже багато разів виконували спільні справи як в межах школи, так і в маштабах країни.
 Це і допомога фронту,
підтримка поранених у Дніпропетровському госпіталі,
допомога сім'ї учня нашої школи, якому терміново потрібна була операція.

Це і турбота за навколишнім середовищем та і взагалі багато інших добрих справ.
Розробляючи виховний план на 2015-2016 навчальний рік, нами було заплановано дводобовий турпохід на природу. Довго радилися і вирішили поїхати на раніше облюбоване нами місце-Михайлівський став. Ми вже одного разу там відпочивали. Обговорили мету, засоби реалізації турпоходу, що можемо зробити корисного на території для інших відпочивальників
 25.09.2015 о 14.00 було оголошено збір, визначено місця погрузки. Коли приїхали до нашого місця перебування, весь клас розпочав підготовку території для розбивання табору, встановлювати палатки, розкладали речі, обладнали місце для складування відходів та миття рук і посуду.

Потім хлопці пішли з шансовим інструментом, цементом, відрами загатити зруйновану частину греблі, щоб піднявся рівень води у ставку та можна було відпочивати, рибалити.
 Робота кипіла, аж жарко було. Всі разом устаткували зруйновані блоки, уклали їх один до одного. Для цього використовували ломи.
 Пригадали матеріал з фізики про ПЛЕЧЕ, нам це здорово допомогло. Адже кожен блок був вагою до 500 кг.
Вклавши блоки в пази, розпочався другий етап впорядкування-цементація швів.
Для цього використовували роботу другої групи, яка знайшла на місцевості жорству та пісок і приготувала штучне корито для виготовлення цементного розчину. Оскільки всі відра були зайняті то доходило до того, що воду приходилося носити мішками. Але ми впоралися. І це було цікаво, захоплююче. Адже це добра справа для нас і інших мешканців.
Закінчивши роботу, з великим задоволенням взялися рибалити, але клювати не хотіло. Ну і не нада.  Підемо до дівчат, вони вже напевне приготували щось поїсти, адже вони в нас майстрині в цій справі.

Які були смачні бутерброди, сардельки піджарені на вогнищі, а сало з димком... Настала черга для закваски м'яса для шашлику. Кастрюлю взяв з собою Селявін Максим. Готували по рецепту Миколи Васильовича.  А рецепт такий. На один кілограм м'яса потрібно сік двох лимонів, приправа до шашлику, цибуля, помідори, сіль. Нарізали шматками м'ясо, бажано однакової величини, вичавили сік лимонів, додали приправи, солі, перемішали, а потім шарами почали викладати м'ясо з цибулею, загнітили і пішли фотографувати краєвиди, та просто прогулятися на прекрасній природі.
 Повернувшись в табір через дві години, одні почали готувати багаття для жаріння шашликів,другі нанизували м'ясо на шампура вперемішку з цибулею, помидорами та салом, інші готували місце для вживання шашлику. За допомогою підручних засобів визначили температуру багаття для смажіння шашликів. І ось почалися перші запахи вкусняшки-шашлику.

А вітерець їх легенько підхвачував і ніс у бік ставу. Це було чудово. Більше ніж півгодини терпіння і ми вже з апетитом взялися за шашлик. А який він був смачний? А який він був гарячим? А яким він був вдало підібраним з інгрідієнтами, що лящало аж за вухами. Незчулися коли він і закінчився. А коли ми про це дізналися, то з'ясувалося, що  трішки не вгадали з кількістю,  бо не наїлися. Решту м'яса відіклали на другий день.   Але всього в міру.
 Після вечері, всі відпочивали: бродили по берегу, ходили на греблю любуватися своєю роботою, спускалися до водостоку, облюбовували місце для ранкової рибалки.
І вже  готувалися спати коли почули що хтось під'їхав до ставу. Згодом пішли подивитися хто приїхав і спитати як улов. Коли  підійшли ближче, побачили двох чоловіків, які були з човном і трусили сітки.
 Повернувшись до табору,  розповіли Миколі Васильовичу, на що він відразу  відповів що це браконьєри та вони виловлюють рибу із ставка сітками. Зібравшись гуртом ми пішли до цих незнайомців та попросили їх зняти сітки. Проблему  вирішили мирно та без конфліктів.
Усім довго не спалося. Всі сиділи біля вогнища та розмовляли, жартували, говорили про майбутні плани після школи.  Одна розмова доповнювала іншу. Тихо линув час. Лише під ранок дехто заснув. Спалося відмінно, адже на свіжому повітрі дуже добре спиться.
Другий день був не менш цікавим. Хлопці пішли на рибалку. ДІвчата, прокинувшись, відразу пішли очищати територію від сміття: пластикові пляшки, целофанові пакети, каністри.
Поки працювали по очищенню території, хлопці вже спіймали риби для юшки. Дівчата відразу взялися варити її. Юшка була відмінною, смачною, адже кожен учень щось допомагав у приготуванні і ми її зварили всі разом.
Та кожна справа колись закінчується. Добре відпочивши почали збирати табір, а як не хотілося їхати додому.
 Враження від нашої поїздки залишилися дуже яскравими. Кожному сподобався краєвид, гарний ставок, ми навіть задумувались щоб залишитися ще на одну ніч. Нам дуже сподобався похід, домовилися що  підемо туди ще, на те ж саме місце, весною.
Ходіть у турпоходи, любіть природу, дбайте про неї і все у вашому житті буде добре.